Filmkadeh

بایگانی

دانلود فول آلبوم آهنگ های بهنام بانی

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ


فول آلبوم بهنام بانی دانلود و پخش آنلاین همه آهنگ ها

Download Full Abum Behnam Bani + Direct Link & Online Player

دانلود کاملترین فول آلبوم بهنام بانی با لینک مستقیم

لینک پرسرعت دانلود + پخش آنلاین آهنگ ها + با دو کیفیت 320 ، 128

 

عکس جدید بهنام بانی - فول آلبوم بهنام بانی

دانلود در ادامه مطلب

 

بیوگرافی بهنام بانی

آقای بهنام بانی که مدت زمان زیادی از حضورش در موسیقی پاپ کشور نمیگذرد توانسته اند در همین مدت کوتاه به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنند و طرفداران زیادی را جذب صدای زیبای خود کنند. ایشون که در تلاوت قرآن کریم هم بسیار صوت خوشی دارد متولد مهر ماه سال 1366 در شهر دامغان است.

 

طی اخبار شنیده شده ایشون قصد دارند تا بزودی دور جدیدی از فعالیت های حرفه ای خود را شروع کنند که شامل کنسرت ها و انتشار آلبوم هم هست.

 

او میگوید یکی از دلایل و مشوق های اصلی حضورش در موسیقی پدرش است که نوازنده موسیقی ایرانی بوده اند اما علاقه و استعداد شخصی هم در این حضور تاثیر زیادی داشته است. رشته تحصیلی ایشون در دانشگاه عمران بوده.

 

 

دانلود فول آلبوم بهنام بانی

 

1

 

قرص قمر

Download New Music By Behnam Bani Called Ghorse Ghamar

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام توقع ندارم عکس جدید بهنام بانی عکس ها و موزیک های جدید بهنام بانی

Download New Music By Behnam Bani Called Tavagho Nadaram

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام توقع ندارم

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

وای دل بی قرارم

Download New Music By Behnam Bani Called Vay Dele Bighararam

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام وای دله بی قرارم

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای

Download Music By Behnam Bani Called Che Bekhay Che Nakhay

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای

 

این دل فقط جای توء گوشم به حرفای توء قلبم تو دستای توء عشقم
آرامش حال منی عشق ایده آل منی اما فقط مال منی عشقم
دوست دارم تو رو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه
دوست دارم تو رو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه
چه بخوای چه نخوای تو رو بدست میارم
چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم
خودتو برسون به دل بی قرارم آخه من تو رو دوست دارم
چه بگی چه نگی میخونم از تو چشمات
چه بیای چه نیای میمونم عشق من پات
هنوزم میپیچه داره تو گوشم حرفات تو بخند بزار آروم شم بات

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

اخماتو وا کن

Download New Music By Behnam Bani Called Akhmato Va Kon

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام اخماتو وا کن

 

نه نمیشه از تو دست کشیدو بدون تو نفس کشیدو
نمیشه بی تو زندگی کرد
مگه کسی هست با عشقشم بتونه بد شه
از این همه علاقه رد شه نمیشه آخه بچگی کرد
مگه دست توئه ، دیوونه دیگه اخماتو وا کن
منو عشقم صدا کن توی چشمم نگاه کن
دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو
نبینم گریه هاتو
دیوونه دیگه اخماتو وا کن منو عشقم صدا کن
توی چشمام نگاه کن
دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو
نبینم گریه هاتو

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

بسمه

Download New Music By Behnam Bani Called Bassame

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام بسمه

 

بسمه هرچی تنها شدم شکستم دیگه بسمه

دلمو بازی نمیدم دیگه بسمه تنهایی بزار حس کنم اینجایی

تو که میدونی هنوزم زخمه دلم

تو بری همه چی داغونه همه چی منی دیوونه

چجوری جداییتو بفهمه دلم

نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم

نرو لعنتی اشک یه مردو نریز

نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من

نرو لعنتی هیچکی شبیه تو نیست

نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم

نرو لعنتی اشک یه مردو نریز

نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من

نرو لعنتی هیچکی شبیه تو نیست

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

بهنام بانی همه دنیام

Download New Music By Behnam Bani Called Hame Donyam

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام همه دنیام

 

همه چیم واسه تو ولی دل تو برام

چیزی به غیر تو نمی خوام نه نمی خوام

اونی که نفسم بنده به نفساش

تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون پام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو ، تو دستام عاشق توام

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون پام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو ، تو دستام عاشق توام

 

دانلود 320


1

 

بیخیال

Download New Music By Behnam Bani Called Bikhial

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام بیخیال

 

روز و شب برام فرقی نداره عاشقی رو بیخیال
بیا بیا تا با هم بگذریم بیا بابا بیخیال
گل عشقم پژمرده شد باغبون نبودی
تو هجوم بهت و بدرقه همزبون نبودی
روح تو دیگه از سنگه عاشق نمیشم ای یار
آتیش عشقم شعله میکشید حیف دیگه خاموش شد ای یار
روح تو دیگه از سنگه عاشق نمیشم ای یار
آتیش عشقم شعله میکشید حیف دیگه خاموش شد ای یار

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

علاقه ی خاص

Download New Music by Behnam Bani Called Alagheye Khas

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام علاقه ی خاص

 

از اتاقت هنوز دارم میشنوم صدای تو رو
کی می تونه برام تو قلبم بگیره جای تو رو
عطرت پیچیده همه جای خونه ببین شدم دیوونه
عکسای تو اینجاست هنوز یه علاقه ی خاص بین ماست هنوز
دوست دارم تو رو جز من کی میشناسه
دوست دارم مثل من کی روت حساسه
دوست دارم تو رو بی حد و اندازه دوست دارم
آخه من دوست دارم تو رو جز من کی میشناسه
دوست دارم مثل من کی روت حساسه
دوست دارم تو رو بی حد و اندازه دوست دارم

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

عاشقم کرده

Download New Music By Behnam Bani Called Ashegham Karde

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام عاشقم کرده

 

باور کن همه جا شده با تو بهشت یه چیزا رو نمیشه نوشت
تو یه روزی برسی بهش یه چیزایی مثل همین عشق
این روزا همه هوش و حواس منی تو که میدونی واسه منی
تویی تو همه خاطره هام تو رو دیگه نمیشه نخوام
تو یه جور دیگه ای برام
کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده
اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه
جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم
من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه
کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده
اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه
جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم
من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

چی بگم

Download New Music by Behnam Bani Called Chi Begam

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام چی بگم

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

ای کاش

Download New Music By Behnam Bani Called Ey Kash

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام ای کاش

 

دانلود 320

دانلود 128

 

1

 

فصل عاشقی

Download New Music By Behnam Bani Called Fasle Asheghi

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام فصل عاشقی

 

دانلود 320

دانلود 128

 

1

 

مرز دیوونگی

Download Music By Behnam Bani & Hessam Farahi Called Marze Divonegi

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی و حسام فرحی به نام مرز دیوونگی

 

دانلود 320

دانلود 128

 

1

 

من یه دیوونم

Download New Music By Behnam Bani Called Man Ye Divoonam

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام من یه دیوونم

 

دانلود 320

دانلود 128

 

1

 

زیبای بی همتا

Download New Music By Behnam Bani Called Zibaye Bi Hamta

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام زیبای بی همتا

 

دانلود 320

دانلود 128

 

1

 

دنیا دو روزه

Download New Music By Behnam Bani Called Donya 2 Roze

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام دنیا دو روزه

 

دانلود 128

 

1

 

بیا اینجا

Download New Music By Behnam Bani Called Biya Inja

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام بیا اینجا

 

دانلود 320

دانلود 128


1

 

لحظه به لحظه

Download Music By Behnam Bani Called Lahze Be Lahze

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام لحظه به لحظه

 

دانلود 128

 

1

 

دانلود آهنگ زندگیمون قصه نبود از بهنام بانی

Download Music by Behnam Bani Called Zendegimun Ghesse Nabood

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام زندگیمون قصه نبود

 

دانلود 128


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۷
رضا اکبری

بهنام بانی

نظرات  (۱)

تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی